Sprawdzian na „poczucie wspólnoty” dla brzeżan – Głosujmy na Brzeg!

4
Reklama

Śledząc fora internetowe i serwisy społecznościowe dochodzimy do wniosku, że brzeżanie zawsze mają wiele pomysłów i różnych koncepcji, by Brzeg stał się atrakcyjniejszy. W większości przypadków  realizacja tych planów nie zależy od mieszkańców. Tym razem jest inaczej, bo brzeżanie mają możliwość zrobić coś dla swoich dzieci, dla siebie, dla Brzegu.


 

Reklama - ciąg dalszy wpisu poniżej

Gmina Brzeg uczestniczy w dwóch ogólnopolskich konkursach. Mieszkańcy blisko czterdziestotysięcznego miasta, mogą „wyklikać” dwie nagrody:  Nowoczesny plac zabaw oraz 20.000 zł, z przeznaczeniem na upiększenie terenów zielonych w wybranym parku. Taką szansę mamy dzięki producentom kosmetyków – NIVEA i GARNIER. O zwycięstwie decydują głosy oddane przez Internet.

– Gmina Brzeg zgłosiła do konkursu GARNIER jedną lokalizację, jest to otoczenie placu zabaw w Parku Ptasim. Głosujmy z myślą o najmłodszych mieszkańcach naszego miasta – zachęca Tomasz Dragan, rzecznik UM w Brzegu.

– Z moich informacji wynika, że zostało już wybrane miejsce, gdzie mógłby powstać nowy plac zabaw. To Plac Drzewny, obok Mariny – mówił nam niedawno Grzegorz Kapla, Radny Miejski i inicjator konkursu „Podwórko NIVEA”.

Na upiększenie Parku Ptasiego głosujemy do 22.04.2015r. Konkurs „Podwórko NIVEA” trwa do 31.05.2015r. Aby wygrać wcale nie musimy zająć pierwszego miejsca. W zabawie GARNIERA wygrywa 10 lokalizacji, a w konkursie NIVEA aż 40.

– Gdyby lokalne media zaangażowały się w promocję tego konkursu i poinformowały, jak największą grupę mieszkańców, to mamy sporą szansę, by powstało w mieście ciekawe miejsce dla całych rodzin – tłumaczy radny Grzegorz Kapela

Głosować na nasz Brzeg można raz dziennie na stronie z konkursem. Wystarczy się zarejestrować i przejść od słów do czynów. Warto poinformować swoich znajomych i pokazać, że wspólnie możemy więcej. GŁOSUJEMY NA BRZEG – CODZIENNIE !

TUTAJ możesz zagłosować na Brzeg w konkursie Garnier
TUTAJ możesz zagłosować na Brzeg w konkursie Nivea

Reklama