XXX sesja Rady Miejskiej Brzegu – relacja na żywo

7
Reklama
Materiał wyborczy Komitetu Wyborczego Prawo i Sprawiedliwość
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA

Po ponad miesięcznej przerwie, brzescy radni wracają do pracy. Przypomnijmy, że w lutym przewodnicząca RM Barbara Mrowiec nie zwołała posiedzenia, a w styczniu nie zatwierdzono planu pracy na 2017 rok. Dokument zostanie przedstawiony dopiero dziś (17 marca). Oprócz tego, porządek dzisiejszych obrad przewiduje m.in. zapoznanie się ze sprawozdaniem Społecznej Komisji Mieszkaniowej za 2016 rok, sprawozdaniem z realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brzeg w roku 2016 oraz sprawozdaniem z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2016.

Radni będą także procedować nad kilkunastoma projektami uchwał. Dość niezrozumiałym może wydawać się fakt, że w porządku obrad zabrakło punku dotyczącego największego obecnie problemu dla miasta, którym jest nielegalne składowisko substancji niebezpiecznych dla zdrowia i życia mieszkańców. O przebiegu sesji będziemy informować prosto z sali obrad w relacji na żywo. Zapraszamy od godziny 10:00.

Reklama - ciąg dalszy wpisu poniżej
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego
Materiał wyborczy Komitetu Wyborczego Prawo i Sprawiedliwość

15.20

Koniec sesji

15.18

Przewodnicząca Mrowiec przypomina radnym o złożeniu oświadczeń majątkowych. Składa również życzenia z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych

15.16

Przewodnicząca Mrowiec bardzo zaniepokoiła się z powodu uszkodzonej ławki w parku. Burmistrz Wrębiak ja uspokoił zapewniając, że ławka „wyremontowana powróci”. Podobnie będzie z innymi ławkami i ławeczkami uszkodzonymi na terenie miasta.

15.16

Kolejny punkt obrad: Wolne wnioski

15.12

Są pierwsze reakcje na naszą relację z sesji

17321484_252519911875918_267181523_n

15.08

W sprawie interpelacji radnego Surdyki burmistrz potwierdza, że w kamienicy która będzie dofinansowana z budżetu miasta mieszka Sekretarz Miasta pani Krystyna Bider. Komisja wybierające kamienice do remontu nie ma wiedzy na temat osób zamieszkujących poszczególne kamienice. Burmistrz nie widzi w tej sprawie nic niewłaściwego.

15.03

Burmistrz Wrębiak uznaje, że przeniesienie wiat śmietnikowych przy ulicy Andersa jest uzasadnione. Na marginesie informuje, że miasto stara się o wykupienie terenu od PKN Orlen terenu po byłej stacji benzynowej.

14.59

W sprawie nasadzeń drzew wzdłuż pasów ruchu drogowego burmistrz poinformował, ze będą realizowane jesienią

14.57

W sprawie zapadnięcia drogi przy ulicy Szymanowskiego przy stacji paliw – burmistrz odpowiedział, ze zwróci się do zarządcy, czyli właścicielowi stacji paliw o wyremontowanie.

Remont chodnika przy placu manewrowym przy dworcu PKS należy do zarządcy tego obszaru, czyli PKP.

14.55

W sprawie chodnika na ulicy Starobrzeskiej w roku 2017 nie ma pieniędzy w budżecie miasta.

Sprawa wyznaczenia miejsc postojowych na ulicy Wyszyńskiego zostanie skierowana do komisji powiatowej. W sprawie niewyremontowanej części chodnika ulicy Wyszyńskiego – burmistrz poinformował, ze należy do starostwa powiatowego.

14.50

Ubytki na ulicy Szymanowskiego będą realizowane w ramach wiosennych prac rewitalizacyjnych na miejskich drogach.

Montaż oświetlenia przy ulicy Trzech Kotwic nie należy do miasta to teren prywatny.

W sprawie pasów przy ulicy Łokietka burmistrz obiecał ich odnowienie.

14.48

W sprawie działki w Jarosławcu burmistrz informuje, że odbędzie się drugi przetarg i jej cena będzie obniżona o 20% i wyniesie 800000 złotych.

14.46

Burmistrz Wrębiak twierdzi, że teren nie będzie już dowodem w sprawie mimo, że firma zwróciła się do sądu o powołanie nowego biegłego.
– Firma wycięła również nielegalnie lipy i miasto zgłosiło ten fakt do prokuratury.

14.43

W sprawie „Zielonki” (wycinka i wyrównanie terenu) burmistrz informuje, ze firma wpłaciła na rzecz miasta za uzyskane drzewo kwotę 300000 złotych. Firma wycięła drewno, ale zorientowała się, że uzyskanego drewna było za mało. Firma, według burmistrza, nie wywiązała się z zadania i miasto odstąpiło od umowy z winy wykonawcy.

14.41

Burmistrz Wrębiak na interpelacje radnego Żebrowskiego odpowie pisemnie. W sprawie interpelacji w sprawie wieży Ratusza burmistrz informuje, że miasto odstąpiło od umowy z winy wykonawcy. Miasto uzyskało środki z ubezpieczenia.

14.37

Kolejny punkt obrad: Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.

14.34

Radni uznają skargę za bezzasadną.

14.30

Następny punkt obrad: na działalność burmistrza Janusza Wrębiaka. Sprawa dotyczy niewypłacania świadczenia socjalnego. Dochód przekraczał „widełki” decyzyjne o 8 złotych i zostało wstrzymane wypłacanie świadczenia. W sprawie wypowiadało się też Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Opolu. Po skorygowaniu dokumentów przez skarżąca ponowne wypłacanie świadczeń mogło dopiero nastąpić po zakończeniu procedury odwoławczej trwającej kilka miesięcy.

14.28

Kolejne kłopoty z liczeniem przewodniczącej Mrowiec. Kolejna reasumpcja … i udało się prawidłowo policzyć głosy.

Radni uznają skargę za bezzasadną.

14.26

Skarżąca wyjaśnia, że jej skarga dotyczy funkcjonowania ZNM. Kupiła mieszkanie 9 lat temu. Okazało się, ze była źle naliczona kwota należna do ZNM-u. Nikt jednak od tamtej pory nie zwrócił się ze strony ZNM-u z wezwaniem do zapłaty, zawierających różnicę w cenie nabycia. Dopiero po tym czasie otrzymuje wezwanie, które zawiera kwotę główną oraz odsetki, które wielokrotnie przewyższają należność główną. Dyrektor Marek Sidor wyjaśnia, że zapadł wyrok w tej sprawie i on musi przestrzegać procedury, a nie może odstąpić od postępowania komorniczego.

14.16

Radny Szpulak referuje ustalenia komisji, która uznała skargę za bezzasadną. Przewodnicząca Mrowiec udziela głosu pani Jarosz, która złożyła skargę.

14.13

Koniec tego bloku uchwał. Kolejny punkt obrad: skarga dyrektora Zarządu Nieruchomości Miejskich Markowi Sidorowi.

14.03 

Teraz seria uchwał dotyczących wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy. 5 uchwał.

14.02

Radni przyjmują uchwałę. Kolejne problemy przewodniczącej Mrowiec z liczeniem głosów.

14.01

Przyjęcie uchwały w sprawie: zmiany Uchwały Nr L/331/14 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 7 marca 2014r. w sprawie maksymalnej wysokości wynagrodzenia dziennego opiekuna oraz zasad jego ustalania, (druk nr 9),

14.00

Radni przyjmują uchwałę.

13.59

Kolejny punkt obrad :Przyjęcie uchwały w sprawie: określenia kryteriów wraz z liczbą punktów w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Brzeg oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów (druk nr 8),

13.58

Radni przyjmują uchwałę.

13.57
Następny punkt obrad: Przyjęcie uchwały w sprawie: ustalenia kryteriów postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego dokumentów niezbędnych do potwierdzenia kryteriów oraz ustalenia liczby punktów za poszczególne kryteria do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem publicznych szkół podstawowych (druk nr 7),

 

13.56
Zamieszanie z głosowaniem. Reasumpcja głosowania. Radni przyjmują uchwałę. Przewodnicząca Mrowiec (szefowa ZNP) także głosuje za.

13.53

Radni dopytują o sytuację zatrudnienia nauczycieli łączonych szkół. Otrzymują odpowiedź, że wszyscy nauczyciele z gimnazjów będą zatrudnieni na czas nieokreślony w szkołach podstawowych, z którymi będą łączone

13.45

Kolejny punkt obrad: Przyjęcie uchwały w sprawie: dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Brzeg do nowego ustroju szkolnego, (druk nr 6)

13.44

Drzewo stwarza zagrożenie i będzie przygotowywane do wycinki. Radni przyjmują uchwałę

13.43

Radni przyjmują uchwałę. Teraz przyjęcie uchwały w sprawie: Przyjęcie uchwały w sprawie: zniesienia formy ochrony przyrody drzewa uznanego za pomnik przyrody (druk nr 5)

13.40

Kolejny punkt obrad:  Przyjęcie uchwały w sprawie: przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brzeg w roku 2017r., (druk nr 4),

13.38

Radni przyjmują uchwałę.

Przyjęcie uchwały w sprawie: przekazania środków finansowych dla Policji (druk nr 3),

13.37

Radni przyjmują uchwałę. Kolejny punkt obrad: Przyjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej (druk nr 2),

13.34

Kolejny punkt obrad: Przyjęcie uchwały w sprawie: zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2017r. oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brzeg na 2017 rok (druk nr 1)

Radni przyjmują sprawozdanie przez aklamację

13.33

Kolejny punkt obrad: Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2016. Sprawozdanie dostępne TUTAJ

Radni przyjmują informację przez aklamację

13.30

Radna Biss i radny Zwierzchowski w trakcie dyskusji zwracają uwagę na duże dysproporcje związane z wysokością dofinansowywania wypoczynku. Otrzymują wyjaśnienia, że komisja dokładnie sprawdza każdą ofertę i wielkość dofinansowania. Różnice są związane z miejscem pobytu oraz programem zajęć.

13.18

Następny punkt obrad: Informacja dotycząca realizacji zimowego wypoczynku dzieci i młodzieży w 2017 roku Informacja dostępna TUTAJ.

13.18

Radni przyjmują sprawozdanie przez aklamację

13.12

Następny punkt obrad: Sprawozdanie z realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brzeg w roku 2016. Sprawozdanie dostępne TUTAJ

13.11

Radni przyjmują sprawozdanie przez aklamację

13.09

Gdybyśmy „poluzowali” kryterium finansowe mielibyśmy listę oczekujących na poziomie 400 osób – dodaje burmistrz Wrębiak

13.07

Gdyby w Brzegu była noclegownia, tych najbardziej wykorzystujących obecny system można by było tam umieszczać co „rozładowałoby” obecną listę oczekujących – podsumowuje dyrektor Sidor

12.59

Radna Goj-Birecka pyta czy zdarzają się sytuacje, że osoby eksmitowane do mieszkań socjalnych dewastują zajmowane lokale zastępcze, a potem dostają następne. Dyrektor Sidor potwierdza, że takie sytuacje mają miejsce i są zgodne z obowiązującym prawem.

12.53

Kolejny punkt obrad: Sprawozdanie Społecznej Komisji Mieszkaniowej za 2016 rok. Dostępne TUTAJ

12.52

Przewodnicząca stwierdza, że plan należy najpóźniej uchwalić do końca marca. Radny Surdyka zwraca, że w statucie jest słowo „najpóźniej”. Radny prosi aby „szanować pracę radnych”. Radny Komarzyński stwierdza, że idąc zgodnie z rozumowaniem przewodniczącej i zgodnie ze statutem możemy sesje organizować raz na kwartał – tylko czy o to chodzi.

12.48

Dziwi mnie, że na koniec kwartału przedstawia się planu pracy. Mam nadzieję, że to po raz ostatni – stwierdza radny Surdyka

12.47

Radni przyjmują plan.

12.46

Wszystkie sesje będą się odbywać w piątki

12.44

Radny Komarzyński proponuje do sesji kwietniowej dopisać:analizę przygotowań do realizacji inwestycji w 2017 roku

12.43

Radny Juchniewicz na czerwcowa sesje dopisuje sprawozdanie z działalności klubów sportowych

12.40

Radni zgłaszają zmiany. Radny Zwierzchowski zgłosił poprawkę polegająca na dopisaniu do kwietniowej sesji sprawozdania dotyczącego sytuacji BCM-u

12.36

Plan dostępny tutaj

12.36

Wznowienie obrad. Kolejny punkt: Plan pracy Rady Miejskiej Brzegu na 2017 r

12.34

Nadal trwa przerwa.

12.33
Pani przewodnicząca – dzwonek był. Rozpoczynamy sesję? – pyta radny Surdyka

12.21

Przewodnicząca Mrowiec upomina pana Gabigę i prosi o sformułowanie wniosku. Pan Gabiga prosi tylko o zmianę zapisów w planie zagospodarowania – dodanie zapisu:edukacja. Przewodnicząca zabiera głos panu Gabiga. Radny Surdyka przeprasza za zachowanie przewodniczącej Mrowiec, która odebrała głos panu Gabiga. Przewodnicząca stwierdza, że uzgodniła wcześniej czas trwania wystąpienia. Przewodnicząca ogłasza 10 minut przerwy.

12.16

Pan Gabiga stwierdza, ze jest szykanowany przez władze miasta w swoim działaniu. Pan Gabiga stara się od 2008 roku o zmianę planu zagospodarowania na terenie, który nabył. Nie można tam prowadzić działalności edukacyjnej. Pan Gabiga stwierdza, że był szykanowany przez byłego burmistrza Huczyńskiego. Po zmianie władzy pan Gabiga liczył na zmianę planu zagospodarowania przez burmistrza Wrębiaka. Burmistrz zlecił ekspertyzę pytając, czy może być na tym terenie prowadzone przedszkole. Pan Gabiga stwierdza, że burmistrz Wrębiak zrobił to specjalnie, aby nie zmieniać zapisów planu zagospodarowania. Panu Gabidze chodziło tylko o zmianę zapisu dotyczącego prowadzenia działalności edukacyjnej, a nie o możliwości prowadzenia przedszkola.

12.07

Przewodnicząca Mrowiec udzieliła głosu mieszkańcowi – panu Czesławowi Gabiga. Ma pięc minut na przedstawienie swojego problemu.

12.06

Radni przyjmują sprawozdanie przez aklamację.

12.02

Radna Kużdżał pyta o wizję lokalną przy ulicy Chrobrego w przyszłej siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Burmistrz odpowiedział, że sprawdzał postępy prac budowlanych.

11.55

Radny Jaros pyta o spotkanie z przedstawicielami Aglomeracji Wrocławskiej – burmistrz odpowiada, że spotkanie dotyczyło współpracy w kwestii pozyskiwania inwestorów.

11.53

Radny Surdyka wraca do sprawozdania i pyta o dofinansowanie Kościoła Św. Mikołaja na remont prezbiterium. Burmistrz Wrębiak wyjaśnia, że parafia nie uzyskała dofinansowania z funduszy ministerialnych.

11.46

Radny Surdyka stwierdza, że czytając sprawozdanie burmistrza, w którym 31 stycznia burmistrz spotyka się ze służbami wojewody w „sprawie natychmiastowego usunięcia niebezpiecznych odpadów, a mamy już połowę marca, dochodzi do wniosku, że „mamy do czynienia z urzędniczą niemocą”. Oczekuję, że szybko będzie ta sprawa załatwiona, że nie będziemy już na następnej sesji w sprawozdaniu z działalności czytać w pana sprawozdaniu o kilkudziesięciu spotkaniach i sztabach – podsumowuje Surdyka.

11.36

Według radnego Juchniewicza, że za sprawę powinien odpowiadać Regionalny Inspektor Ochrony Środowiska.
– „Nie chce już wchodzić na ścieżkę odpowiedzialności tej instytucji” – stwierdza – (cokolwiek to znaczy) burmistrz Wrębiak. Radny Samul pyta o ewentualne koszty utylizacji. Burmistrz stwierdza, że w tej chwili nie potrafi odpowiedzieć na to pytanie. Kwota w przybliżeniu może wynieść ponad 600.000 złotych

11.31

Przykre jest, że władze, jedne czy drugie, nie zajmują się sprawnie od razu sprawą niebezpiecznych odpadów – Radna Goj-Birecka

11.28

– Sprawa odpadów była prowadzona nieudolnie więc nie rozumiem po co to całe zamieszanie z odpowiedzialnością prawną skoro i tak w końcu miasto zajmie się odpadami – podsumowuje radny Komarzyński.

11.26

Burmistrz Wrębiak stwierdza, że nie ma wycieków ani rozszczelnień.

11.23

Burmistrz, w dłuższej przemowie, dalej się upiera, że kwestia utylizacji niebezpiecznych odpadów chemicznych jest sprawą powiatu. Jednak stwierdza, że miasto zajmie się ich usunięciem. Radny Samul stwierdza, że mieszkańców nie interesuje kwestia sporów prawnych, ale sprawne usunięcie odpadów z terenu miasta. Radny Samul pyta czy doszło do wycieków do Odry.

11.18

– Proszę nie bronic teorii, która w pana działaniach się nie potwierdza – kwituje radny Komarzyński

11.16

„Nie będziemy już prowadzić dyskusji. Usuniemy odpady w trybie ustawy o zarządzaniu kryzysowym” – dodaje Wrębiak podsumowując wczorajsze spotkanie w wojewodą w obecności starosty Stefańskiego. Burmistrz nie potrafi ocenić kosztów oraz terminu utylizacji. W najbliższym czasie określi to specjalistyczna firma zajmująca się usuwaniem odpadów niebezpiecznych. Burmistrz Wrębiak wyraża nadzieję, że uda się skończyć ten proces do końca marca. Radny Komarzyński pyta się czemu miały służyć próby zrzucenia odpowiedzialności na starostwo powiatowe. – Praca urzędu polega na tym, że musimy mieć opinię prawną – wtedy możemy działać – odpowiada Wrębiak. Radny Komarzyński uważa, że sprawa była przewlekana. Radca prawny UM Brzeg Natalia Powązka wyjaśnia, że zapisy ustawy o zarządzaniu kryzysowym ma różne zapisy. – To budziło nasze wątpliwości – dodaje. Burmistrz Wrębiak stwierdza, że dalej ma taką interpretację przepisów prawnych, która zakłada, że kwestią odpadów powinno się zająć starostwo powiatowe. Jednak po spotkaniu z wojewodą i starostą zdecydował, że miasto zutylizuje odpady. 0 Starałem się dbać o bezpieczeństwo mieszkańców – konkluduje Wrębiak. Radny Komarzyński cieszy się, że w końcu miasto zajmie się odpadami, ale nie rozumie czemu trwało to tyle czasu i dlaczego nadal jest zrzucana odpowiedzialność na starostwo powiatowe.

11.05

Podsumowując burmistrz Wrębiak stwierdza, że „wyczerpał już wszystkie drogi” i miasto będzie podejmować działania mające na celu usunięcie niebezpiecznych odpadów chemicznych.

10.56

Burmistrz zakończył referowanie sprawozdania. Teraz składa wyjaśnienia dotyczące kwestii niebezpiecznych odpadów.

. Zapraszamy do lektury tekstu dotyczącego niebezpiecznych odpadó w TEKST TUTAJ 

10.39

Sprawozdanie dostępne TUTAJ

10.38

Kolejny punkt obrad: Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.

10.35

Radny Jaros wnioskuje o naprawę nawierzchni przy ulicy Spacerowej oraz chodnika biegnącego wzdłuż placu manewrowego przy dworcu PKS. Radny Surdyka prosi o zmianę usytuowania koszy na śmieci przy ulicy Andersa. Radny Surdyka prosi o naprawę „spowalniacza” przy ulicy Szymanowskiego. Radny Surdyka prosi o pisemne potwierdzenie, czy jeden z dofinansowanych remontów kamienic dotyczy też posesji, której właścicielem jest Sekretarz Urzędu Miasta – Krystyna Bider

Radny Andruchowicz wnioskuje o odtworzenie gabinetu odnowy biologicznej przy hali sportowej na ulicy Oławskiej. Radny prosi o interwencję w sprawie zamontowania oświetlenia przy wejściu głównym do pasażu handlowego przy ulicy Słowackiego. Radny Karlikowski pyta o nasadzenia w miejscach gdzie zostały usunięte stare drzewa.

10.28

Radny Samul zwraca się ponownie o wykonanie oświetlenia przy ulicy Starobrzeskiej ze środków na bieżące remonty. Radny Samul prosi także o uporządkowanie ziemi z tzw. pasów zielonych przy ulicy Starobrzeskiej i Ciepłowniczej. Wnioskuje też o montaż pojemnika na śmieci w pobliżu przystanku autobusowego przy ulicy Starobrzeskiej oraz o wyrównanie terenu przy zakładach cukierniczych. Radna Birecka w imieniu prowadzącego działalność gospodarczą przy ulicy Wyszyńskiego o wyznaczenie miejsca do parkowania dla samochodów dostawczych. Radny Kapela prosi o wyremontowanie 100 metrowego odcinka chodnika przy ulicy Wyszyńskiego (na wysokości działek).

10.23

Następny punkt obrad. Interpelacje i wnioski radnych. Radny Żebrowski składa interpelację dotycząca umiejscowienia pojemników na śmieci przy ul. Lwowskiej 24-26 (sprawa dotyczy też ulicy Karłowicza). Radny Komarzyński składa kilak interpelacji. Prosi przewodnicząca o informację dotycząca niezwołania sesji w lutym oraz braku planu pracy rady. Na wniosek mieszkańców Brzegu pyta o planowane remonty chodników przy ulicy Wyszyńskiego. Radny prosi burmistrza o wyjaśnienia w sprawie sporów dotyczących tzw. „Zielonki” oraz wieży brzeskiego ratusza. Radny pyta tez o dalsze plany w sprawie bezskutecznej sprzedaży działki w Jarosławcu. Radny pyta też o umowy z kancelariami prawnymi. Radna Kużdżał wnioskuje o lepsze oznaczenie przejścia przy hotelu Romeo oraz remont chodnika przy ulicy Łokietka. Radna Wróblewska prosi o uporządkowanie terenu przy ulicy Kościelnej (po niedawnym remoncie). Radna zwraca się też o dosadzenie krzewów i wyrównanie powierzchni przy ulicy Kościelnej (za wiata śmietnikową).

10.14

Kolejny punkt obrad. Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 27.01.2017 roku.

10.13

Radny Komarzyński wycofuje swój wniosek, ponieważ sprawa odpadów szkodliwych dla mieszkańców będzie omawiana podczas sprawozdania burmistrza.

10.09

Wnioski do porządku obrad. Radny Szpulak wprowadza do porządku obrad skargę na działalność dyrektora ZNM, a radna Birecka skargę na działalność burmistrza. Radny Komarzyński zgłasza wniosek o wprowadzenie do porządku obrad punkt dotyczący informacji na temat odpadów chemicznych znajdujących się na terenie Brzegu.

10.06

Przewodnicząca Mrowiec otwiera 30 sesje RM. Na sali jest 16 radnych


10.00

Sesja rozpocznie się z małym opóźnieniem. Nie ma jeszcze wystarczającej liczby radnych.

Reklama
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego