Informacja z bieżącej działalności Burmistrza Brzegu w okresie od 24 lutego do 24 marca 2015 roku

2
Reklama
Materiał wyborczy KWW ŁĄCZY NAS BRZEG - GRZEGORZ CHRZANOWSKI
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego

Informacja z bieżącej działalności Burmistrza Brzegu w okresie od 24 lutego do 24 marca 2015 roku.


 

Reklama - ciąg dalszy wpisu poniżej
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego
Materiał wyborczy KWW ŁĄCZY NAS BRZEG - GRZEGORZ CHRZANOWSKI
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA

W okresie międzysesyjnym :
• 2 marca spotkałem się z Panem Wiesławem Chmielowiczem Prezesem ECO w sprawie polubownego zakończenia sporów prawnych oraz realizacji współpracy ECO z BP EC,
• 2 marca spotkałem się z profesorem Januszem Zalewskim i profesorem Andrzejem Tiukało w sprawie przeciwpowodziowego zabezpieczenia Brzegu,
• 3 marca uczestniczyłem w posiedzeniu Zarządu EKOGOK w Gać, a 17 marca w Zgromadzeniu EKOGOK zorganizowanym w brzeskim Ratuszu,
• 3 marca spotkałem się z mieszkańcami ulicy Kolejowej w Brzegu w sprawie możliwości poprawy stanu technicznego ulicy Kolejowej,
• 4 marca zwiedzałem marinę Otawa w Ścinawie Polskiej kolo Oławy która jest bardzo ciekawym odrzańskim portem turystycznym,
• 4 marca spotkałem się z Powiatowym Lekarzem Weterynarii w sprawie schroniska dla zwierząt w Brzegu,
• 5 i 6 marca brałem udział w XXXVI Zgromadzeniu Ogólnym Związku Miast Polskich podczas którego odbyty się wybory do władz Związku. Gośćmi Zgromadzenia byli Prezydent Polski Bronisław Komorowski, Premier Ewa Kopacz, profesor Jerzy Buzek. Uczestnikiem był także pan Ryszard Grobelny, którego zaprosiłem do Brzegu na dzień 23 marca 2015 roku.
• 9 marca zorganizowałem spotkanie w ramach Subregionu Brzeskiego w celu omówienia realizacji zamierzeń zawartych w porozumieniu gmin oraz przedstawienia możliwość pozyskania środków zewnętrznych przez Urząd Miasta w Brzegu, spółki miejskie oraz jednostki budżetowe gminy,
• 9 marca zorganizowałem spotkanie z Marszałkami Województwa Opolskiego i Dolnośląskiego oraz przedstawicielami Aglomeracji Wrocławskie] w celu opracowania wspólnych kierunków długofalowej współpracy ponad regionalnej,
• 10 marca kolejny raz spotkałem się z przedsiębiorcami z Wyspy w celu omówienia działań zmierzających do zabezpieczenia przeciwpowodziowego tego terenu (Błonie, Grobli, Cegielniana, Kępa Młyńska),
• 10 marca uczestniczyłem w posiedzeniu Zarządu Województwa Opolskiego w Opolu, które było poświęcone tematowi wspołdziatania międzysektorowego,
• 10 marca spotkałem się z władzami okręgu Polskiego Związku Wędkarskiego w Opolu. Jednym z tematów rozmowy była kwestia ewentualnego uczestnictwa Brzegu w Lokalnej Grupie Rybackiej „Opolszczyzna”,
• w marcu spotkałem się z Zarządami spółek BPEC i ZHK w celu omówienia przyjętych przeze mnie kierunków działania, w tym zwiększenia nadzoru właścicielskiego,
• w okresie międzysesyjnym spotkałem się także z panem Bartoszem Sawickim w sprawie kajakarstwa górskiego,
• 11 marca spotkałem się z przedstawicielami Miejsko-Gminnego Koła Pszczelarzy w sprawie współpracy polegającej na uzgadnianiu nasadzeń, szczególnie miododajnych na terenie Brzegu, udziału Pszczelarzy w Społecznej Komisji ds. Ochrony Zieleni oraz propagowania ochrony przyrody w szkołach,
•w marcu spotkałem się z panem Arkadiuszem Wiśniewskim Prezydentem Opola,
• 12 marca spotkałem się z panią Dorotą Kotecką z Państwowej Szkoły Muzycznej w Brzegu w sprawie włączenia się Urzędu Miasta do uroczystości 25-lecia powstania szkoły, oraz nawiązania współpracy w kwestii rozwijania zamiłowań muzycznych wśród młodzieży szkolnej,
• 13 marca spotkałem się z panem Markiem Stajszczykiem w sprawie ochrony terenów przy ulicy Włościańskiej,
• 13 marca spotkałem się z panem Pawiem Kosztowniakiem z Brzeskiego Stowarzyszenia Sportów Ekstremalnych w sprawie wybudowania na terenie Brzegu rampy, z uwzględnieniem miejsca na stadionie,
• 13 marca brałem udział w spotkaniu z kandydatem na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej panem Andrzejem Dudą,
• 16 marca uczestniczyłem w otwarciu nowej filii Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu,
• 18 marca uczestniczyłem w Młodzieżowej Radzie Miasta, która zaproponowała aby skwer przy ulicy Jagiełły nosił nazwę Żołnierzy Wyklętych,
•19 marca brałem udział w uroczystości obchodów Dnia Patrona PG Nr 1, podczas której uczniowie przypominali o zasługach Józefa Piłsudskiego,
• 23 marca spotkałem się ze znanym samorządowcem panem Ryszardem Grobelnym, • 23 marca spotkałem się z przedstawicielami WOPR, • ha zaproszenie Marszałka Województwa Opolskiego

23 marca miałem przyjemność uczestniczyć w Koncercie zorganizowanym w Filharmonii Opolskiej z okazji Dnia Przyjaźni Polsko — Węgierskiej, • 24 marca spotkałem się z panem Romanem Zok w sprawie ministerialnego Programu Lekkoatlety-ki Dla Każdego.

W okresie międzysesyjnym uczestniczyłem w kilku spotkaniach o charakterze patriotyczno-religijnym. Ponadto miałem przyjemność z okazji Dnia Kobiet obejrzeć bardzo udany spektakl z Emi-lią Krakowską w dniu 7 marca w Brzeskim Centrum Kultury, oraz w dniu 8 marca uczestniczyć w koncercie zorganizowanym w Zamku Piastów Śląskich. W omawianym okresie przyjmowałem wielu mieszkańców Brzegu w sprawach indywidualnych. Natomiast szczegółowe informacje na temat podejmowanych zarządzeń, sprzedaży mienia gminnego. czy organizacji przetargów znajdują się w załączniku do niniejszej Informacji.

Załącznik do Informacji z bieżącej działalności Burmistrza Brzegu
I.W okresie międzysesyjnym od 24 lutego do 20 marca 2015 roku wydałem zarządzenia:

• zarządzenie Nr 175/2015 w sprawie zmian w planie finansowym budżetu Gminy Brzeg i Urzędu Miasta na 2015 rok oraz w planach finansowych: PSP nr 1,3,5, AG nr 1, PG nr 3, PP nr 5,6,7, 25 nr ł z OS, ZS nr 2 201w Brzegu na 2015 rok,
• zarządzenie Nr 176/2015 zmieniające Zarządzenie nr 1836/10 z dnia 02 marca 2010 roku w sprawie upoważnienia pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu do przeprowadzenia wywiadów środowiskowych oraz odbierania oświadczeń o stanie majątkowym w sprawach dodatków mieszkaniowych,
• zarządzenie Nr 177/2015 w sprawie przyznania środków finansowych na realizację zadań ujętych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla:
✓ 25 nr 1 z OS na dwa spektakle profilaktyczne dla klas I-II oraz w V-11 w kwocie 700 zł,
✓ ZS nr 1 w Brzegu na realizację programu pn. „Animator — Moje Boisko Orlik 2012″ w kwocie 10.000 zł,
✓ RP nr 1 w Brzegu na program zajęć sportowo- rekreacyjnych „ Ruszaj się z nami” w kwocie 5.000 zl,
✓ MOSiR w Brzegu na realizację programu sportowego pn. „Wakacjada 2015″ w kwocie 5.000 zł, ✓ MOSIR w Brzegu na realizację programu sportowego pn. „Polska biega 2015″ w kwocie 5.000 zł,
✓ Centrum Rozwoju i Wsparcia w Brzegu na szkolenie osoby pracującej ze sprawcami przemocy w oparciu o model pracy ze sprawcami przemocy z „DULUTH” w kwocie 4.200 S,
✓ Zespołu Szkól Specjalnych w Brzegu na działania profilaktyczne w 2015 roku w łącznej kwocie 13.166 zł,
✓ II Liceum Ogólno kształcącego w Brzegu na działania profilaktyczne w 2015 roku w łącznej kwocie 11.100 zł,
✓ Zespołu Szkół Budowlanych w Brzegu na działania profilaktyczne w 2015 roku w łącznej kwocie 9.082 zł,
✓ I Liceum Ogólnoksztalcącego w Brzegu na program profilaktyczny „Ratownicy Marzeń” w kwocie 4.500 zI,
✓ Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo — Wychowawczych w Brzegu na działania profilaktyczne w 2015 roku w lącznej kwocie 38.120 zł,
✓ Zespołu Szkól Ekonomicznych w Brzegu na działania profilaktyczne w 2015 roku w łącznej kwocie 10.000 zł,
✓ Zespołu Szkól Zawodowych nr 1 w Brzegu na działania profilaktyczne w 2015 roku w łącznej kwocie 10.000 zł,

• zarządzenie Nr 178/2015 w sprawie rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (wierzytelność z tytułu zajmowania lokalu mieszkalnego w kwocie 14.994,50 d na 60 rat miesięcznych),

• zarządzenie Nr 179/2015 w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia częściowej inwentaryzacji środków trwałych i pozostałych środków trwalych będących na stanie Komendy Straży Miejskiej,

• zarządzenie Nr 180/2015 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert dla podmiotów działających w ramach wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi na rzecz mieszkańców z Gminy Brzeg, prowadzących działalność pożytku publicznego na realizację w 2015 roku zadań publicznych w zakresie profilaktyki, terapii i rehabilitacji uzależnień.

• zarządzenie Nr 181/2015 w sprawie zmian w planie finansowym Urzędu Miasta na 2015 rok,

• zarządzenie Nr 182/2015 w sprawie zmian w planie finansowym Urzędu Miasta na 2015 rok oraz zmian w planie finansowym PP nr 10 na 2015 rok,

• zarządzenie Nr 183/2015 w sprawie nieodpłatnego przekazania środków trwałych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu przy ul. Jabłkowej 5,

• zarządzenie Nr 184/2015 w sprawie zmian w planie finansowym Urzędu Miasta na 2015 rok,

• zarządzenie Nr 185/2015 w sprawie przyznania środków finansowych na realizację zadań ujętych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla:
✓ ZS nr 1 w Brzegu na zakup literatury profilaktycznej w kwocie 1.000 zł,
✓ ZS nr 1 w Brzegu na opłacenie wycieczki do Pragi dla 4 uczniów z rodzin dysfunkcyjnych w kwocie 1.600 zł,
✓ ZS nr 1 w Brzegu na opłacenie wycieczki do Warszawy dla 4 uczniów z rodzin dysfunkcyjnych w kwocie 1.520 zt,
✓ PG nr 1 w Brzegu na zakup filmu profilaktycznego pt. „Cyberprzemoc — Przyjaciele” w kwocie 149 zi,
✓ PSP nr 3 w Brzegu na realizację „programu profilaktyczno-wychowawczego dla klas i-VI” w kwocie 5.000 zł,
✓ MOSiR w Brzegu na realizację programu sportowego pn. „SONiA 2015″ w kwocie 29.931 J.
✓ PSP nr 5 w Brzegu na organizację Dni Profilaktyki Szkolnej w kwocie 1.629 zł,
✓ PSP nr 5 w Brzegu na opłacenie wycieczki do Srebrnej Góry dla 5 uczniów kl. VI b z rodzin dysfunkcyjnych w kwocie 2.300 zl,
✓ PSP nr 5 w Brzegu na opłacenie wycieczki do Srebrnej Góry dla 7 uczniów kl. VI a z rodzin dysfunkcyjnych w kwocie 2.289 d,
✓ PSP nr 5 w Brzegu na opłacenie wycieczki do Krakowa i Ojcowa dla 5 uczniów kl. V a z rodzin dysfunkcyjnych w kwocie 1.575 zł,
✓ PSP nr 5 w Brzegu na opłacenie wycieczki do Srebrnej Góry dla 5 uczniów z kl. V b z rodzin dysfunkcyjnych w kwocie 2.050 zł,
✓ PSP nr 5 w Brzegu na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych do sporządzenia paczek wielkanocnych dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych w kwocie 1.600 zł,
✓ Pani Alicji Lenarczyk na realizację programu pn. Jrzeiwy kierowca i odpowiedzialny dorosły” w kwocie 600 z!,
✓ Pani Anny Szeja na organizację warsztatów plastyczno — teatralno – muzycznych dla 10 dzieci z rodzin dysfunkcyjnych w kwocie 5.050

• zarządzenie Nr 186/2015 w sprawie zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2015 rok,

• zarządzenie Nr 187/2015 w sprawie zmian w planie finansowym budżetu Gminy Brzeg i Urzędu Miasta na 2015 rok uraz zmian w planie finansowym ZNM, MOPS w Brzegu na 2015 rok,

• zarządzenie Nr 188/2015 w sprawie przeprowadzenia kontroli w publicznych szkotach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brzeg,

• zarządzenie Nr 189/2015 w sprawie powołania Społecznego Zespołu do spraw funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Brzegu,

• zarządzenie Nr 190/2015 w sprawie powołania gminnej komisji do spraw opiniowania wniosków o dotacje na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,

• zarządzenie Nr 191/2015 w sprawie ustalenia wysokości stawki bazowej czynszu za najem lokali mieszkalnych stanowiących zasób mieszkaniowy Gminy Brzeg,

• zarządzenie Nr 192/2015 zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy w Urzędzie Miasta w Brzegu,

• zarządzenie Nr 193/2015w sprawie rozkładu czasu pracy w Urzędzie Miasta w Brzegu w 2015 roku,

• zarządzenie Nr 194/2015 w sprawie zmian w planie finansowym Urzędu Miasta oraz w planie finansowym PSP nr 1, ZS nr 1, MOSiR w Brzegu na 2015 rok,

• zarządzenie Nr 195/2015 w sprawie zmian w planie finansowym Urzędu Miasta oraz w planie finansowym PP nr 2, 11 w Brzegu na 2015 rok,

• zarządzenie Nr 196/2015 w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie projektu uchwały w sprawie warunków udzielania bonifikat i wysokości stawek procentowych,

• zarządzenie Nr 197/2015 w sprawie zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2015 rok,

• zarządzenie Nr 198/2015 w sprawie zmian w planie finansowym budżetu Gminy Brzeg i Urzędu Miasta na 2015 rok,

• zarządzenie Nr 199/2015 w sprawie ustalenia innego terminu zapłaty opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste nieruchomości,

• zarządzenie Nr 200/2015 w sprawie rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzeg (rozłożenie na 60 rat miesięcznych wierzytelności z tytułu zajmowania lokalu mieszkalnego w kwocie ogółem 22.117,38 zł na podstawie uchwały Nr V/26/15 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 27 lutego 2015 roku),

• zarządzenie Nr 201/2015 w sprawie ogłoszenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze — Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,

• zarządzenie Nr 202/2015 w sprawie zmian w planie finansowym Urzędu Miasta na 2015 rok,

• zarządzenie Nr 203/2015 w sprawie oddania w najem w trybie bezprzetargowym garażu przy Placu Koszarowym,

• zarządzenie Nr 204/2015 w sprawie oddania w najem w trybie bezprzetargowym komórek przy ul. Rynek,

• zarządzenie Nr 205/2015 w sprawie oddania w najem w trybie bezprzetargowym garaży przy ul. Rybackiej,

• zarządzenie Nr 206/2015 w sprawie oddania w najem w trybie bezprzetargowym komórek przy ul. Rybackiej,

• zarządzenie Nr 207/2015 w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym gruntu pod ogródek warzywny,

• zarządzenie Nr 208/2015 w sprawie oddania w najem w trybie bezprzetargowym garażu przy ul. Krzyszowica,

• zarządzenie Nr 209/2015 w sprawie oddania w najem w trybie bezprzetargowym garaiu przy uL M. Konopnickiej,

• zarządzenie Nr 210/2015 w sprawie oddania w najem w trybie bezprzetargowym garaży przy ul. łokietka,

• zarządzenie Nr 211/2015 w sprawie oddania w najem w trybie bezprzetargowym garaży przy ul Łokietka,

• zarządzenie Nr 212/2015 w sprawie oddania w najem w trybie bezprzetargowym komórki przy ul. łokietka,

• zarządzenie Nr 213/2015 w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym gruntu pod ogródek letni przy ul. Piastowskiej

II. Informacja o sprzedanych nieruchomościach
Od dnia 24 lutego 2015r. do dnia 23 marca 2015r. – na rzecz najemców sprzedano 8 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni 451,60 m’ ( w tym 4 na raty ) oraz 1 boks garażowy o powierzchni 16,50 mi za które do kasy miasta wpłynęła kwota 51.502,85 zł.
IILW okresie od 24 lutego 2015 roku do 23 marca 2015 roku zostały rozstrzygnięte, są prowadzone oraz zostały wszczęte zgodnie z obowiązującymi przepisami następujące postępowania; Postępowania rozstrzygnięte:

• W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO:
1) „Opracowanie dokumentacji technicznych na zadania inwestycyjne: z zakresu „Zielone Inwestycje Gminy Olszanka” oraz na zadania z zakresu poprawy systemu komunikacyjnego poprzez remont i przebudowę dróg gminnych wewnętrznych na terenie Gminy Olszanka (Xl części) (nr sprawy: OR.IV.042.7.2014)
Część I — „Kompleksowa termomodernizacja budynku PZSP w Olszance” Wykonawca: SOLARSYSTEM s.c. Łapa J. Olesek W, Skorut-Nawara E. ul. Słowackiego 42, 32-400 Myślenice, za cenę łączną: netto: 15 000,00 hrutto: 18 450,00 zł
Część II — „Termomodernizacja budynku PZSP w Jankowicach Wielkich” Wykonawca: SOLA RSYSTEM s.c. łapa J. Olesek W. Skorut-Nawara E. ul. Słowackiego 42, 32-400 Myślenice, za cenę łączną: netto: 15 000,00 zł, brutto: 18 450,00 z1
'Część III — „Termomodernizacja budynku PZSP w Przylesiu” Wykonawca: SOLARSYSTEM s.c. Łapa J. Olesek W, Skorut-Nawara E. ul. Słowackiego 42, 32-400 Myślenice, za cenę łączną: netto: 18 000,00 zł, brutto: 22 140,00 zł
Część IV — „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Olszance” Wykonawca: SOiARSYSTEM s.c. łapa J. Olesek W, Skorul-Nawara E. ul. Skowackiego 42, 32-400 Myślenice, za cenę łączna: netto: 15 000,00 zl, brutto: 18 450,00 zł
Część V — „Droga wewnętrzna nr 1 (4- odcinkowa) położona w Przylesiu” Wykonawca: RoadKost Jacek Kostórkiewicz Projektowanie i Nadzór Inwestycji Drogowych, ul. Wietrzna 12e/1, 53-024 Wroclaw, za cenę łączną: netto: 9 482,00 21, brutto: 9 482,00 zł Część VI — „Droga wewnętrzna nr 2 (3 — odcinkowa) położona w Przylesiu” Wykonawca: RoadKost Jacek Kostórkiewicz Projektowanie i Nadzór Inwestycji Drogowych, ul. Wietrzna 12e/1, 53-024 Wrocław, za cenę łączną: netto: 7 320,00 zi, brutto: 7 320,00 zi
Część VII —„Droga wewnętrzna nr 3 (1- odcinkowa) położona w Przylesiu” Wykonawca: RoadKost Jacek Kostórkiewicz Projektowanie i Nadzór Inwestycji Drogowych, ul. Wietrzna 12e/1, 53-024 Wroclaw, za cenę łączną: netto: 5 948,00 d, brutto: 5 948,00 zł
Część VIII — „Droga wewnętrzna (7• odcinkowa) położona w Krzyżowicach” Wykonawca: P.W.K.- Projektowanie i Wykonawstwo- Komunikacja Jan Wyrwiński, W. Wojska Polskiego 33, pok. 108, 65-077 Zielona Góra, za cenę lączną: netto: 19 800,00 zi, brutto: 19 800,00 21
Część IX —„Draga gminna nr G 102306 w Krzyżowicach” Wykonawca: P.W.K.- Projektowanie i Wykonawstwo- Komunikacja Jan Wyrwiński, ul. Wojska Polskiego 33, pok. 108, 65-077 Zielona Góra, za cenę łączną: netto: 19 800,00 brutto: 19 800,00 zł
Część X — „Droga wewnętrzna (4 — odcinkowa) położona w Gierszowicach” Wykonawca: P.W.K.- Projektowanie i Wykonawstwo- Komunikacja Jan Wyrwiński, ul. Wojska Polskiego 33, pok. 108, 65-077 Zielona Góra, za cenę łączną: netto: 24 800,00 zł, brutto: 24 800,00 zł
Część XI —„Droga wewnętrzna (1- odcinkowa) położona w Pogorzeli” Wykonawca: RoadKost Jacek Kostórkiewicz Projektowanie i Nadzór Inwestycji Drogowych, ul. Wietrzna 12e/1, 53-024 Wrocław, za cenę łączną: netto; 4 945,00 zł, brutto: 4 945,00 z1 Projekt nr 37/MOF/2/2013: pn.: ,Wzmocnienie efektywnej współpracy i integracji JST w obszarze funkcjonalnym Subregionu Brzeskiego poprzez rozwój powiązań funkcjonalnych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach POPT 2007-2013.

2) „Wykonanie dokumentacji projektowej on. „Budowa i modernizacja dróg gminnych wewnętrznych na terenie Gminy Oława” (nr sprawy: OR.IV.042.8.2014)
Zadanie 1— sołectwo Marcinkowice — ulice Słoneczna, Ogrodowa, Wiosenna, sołectwo Godzikowice — ulice: Wierzbowa, Zaciszna Wykonawca: Biuro Studiów i Programów SKRYBA Wiesław Mazurkiewicz, Wrzosów, ul. Kalino-wa 42, 26-630 Jedlnia — Letnisko za cenę łączną: netto: 34 959,00 zł brutto: 42 999,57 zł
Zadanie 2 — sołectwo Bystrzyca — ulice: Sosnowa, Sobieskiego, Słowackiego, Chrobrego, Boczna Wykonawca: Biuro Studiów i Programów SKRYBA Wiesław Mazurkiewicz, Wrzosów, ul. Kalino-wa 42, 26-630 Jedlnia — Letnisko za cenę łączną: netto: 39 837,00 zł brutto: 48 999,51 zł Projekt nr 37/M0F/2/2013: pn.: „Wzmocnienie efektywnej współpracy i integracji JST w obszarze funkcjonalnym Subregionu Brzeskiego poprzez rozwój powiązań funkcjonalnych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach POPT 2007-2013.
3) „Opracowanie dokumentacji technicznych na zadania inwestycyjne Gminy Lubsza” (nr sprawy: OR.N.042.9.2014).
Pakiet nr 1 —„Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 101 939 we wsi Czepielowice w gminie Lubsza” Wykonawca: Biuro Studiów i Programów SKRYBA Wiesław Mazurkiewicz, Wrzosów, ul. Kalinowa 42, 26-630 Jedlina-Letnisko, za cenę łączną: netto: 13 000,00 zł, brutto: 15 990,00 zł
Pakiet nr 2 —„Remont basenu kąpielowego w Lubszy” Wykonawca: ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś, ul. M. Skłodowskiej-Curie 88, 59-301 Lubin, za cenę łączną: netto: 35 700,00 zł, brutto: 45 141,00 zł
Pakiet nr 3 — „Budowa lokalnej sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Smiechowice, Lubicz i Nowe Kolnie z odprowadzeniem ścieków do zbiorczej stacji zlewnej” Postępowanie w części dotyczącej Pakietu nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) z uwagi na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Pakiet nr 4 —„Budowa sieci wodociągowej — tranzytu spinającego wodociąg w Lubszy i Boruci-cach (SUW w Śmiechowicach i Nowym świecie)” Postępowanie w części dotyczącej Pakietu nr 4 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) z uwagi na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Projekt nr 37/MOF/2/2013: pn.: „Wzmocnienie efektywnej współpracy i integracji JST w obsza-rze funkcjonalnym Subregionu Brzeskiego poprzez rozwój powiązań funkcjonalnych” współfi-nansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach POPT 2007-2013.

4) „Opracowanie dokumentacji technicznych na zadania inwestycyjne Gminy Skarbimierz” (nr spra-wy: 0R.IV.042.1.2015)
Pakiet nr 1 —„Przebudowa drogi dojazdowej do autostrady wraz z budową obwodnicy Pępic” Wykonawca: P.W.K. Projektowanie i Wykonawstwo- Komunikacja Jan Wyrwiński, ul. Wojska Polskiego 33, 65-077 Zielona Góra, za cenę łączną: netto: 139 000,00 zł, brutto: 170 970,00 zl Pakiet nr 2 —„Rozbudowa Centrum Kultury, Rekreacji i Sportu w Skarbimierzu-Osiedle”. Wykonawca: Pracownia Projektowo-Konserwatorska PROKON s.c., ul. Kasztanowa 15, 46-053 Suchy Bór, za cenę łączną: netto: 70 000,00 zI, brutto: 86 100,00 cl Projekt nr 37/M0P/2/2013: pn.: ,;Wzmocnienie efektywnej wspólpracy i integracji JST w obsza-rze funkcjonalnym Subregionu Brzeskiego poprzez rozwój powiązań funkcjonalnych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach POPT 2007-2013.
5) „Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie inwestycyjne: „Rozbudowa i termomodernizacja Zakładu Opieki Leczniczej w Brzegu przy ul. Mossora 1″ (nr sprawy: OR.IV.042.2.2015)
Wykonawca: Pracownia Projektowo-Konserwatorska PROKON s.c., ul Kasztanowa 15, 46-053 Suchy Bór za cenę łączną: netto: 130.000,00 zł; brutto: 159.900,00 zł Projekt nr 37/M0F/2/2013: pn.: „Wzmocnienie efektywnej współpracy i integracji JST w obszarze funkcjonalnym Subregionu Brzeskiego poprzez rozwój powiązań funkcjonalnych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach POPT 2007-2013.

IV. w okresie międzysesyjnym wydano decyzje:

• 103 w sprawie dodatków mieszkaniowych,
• 20 decyzji na zajęcie pasa drogowego i wbudowanie urządzeń w pas drogowy,
• 91 decyzji dotyczących świadczeń rodzinnych,
• 65 decyzji dotyczących funduszu alimentacyjnego,
• 8 decyzji dotyczących spraw meldunkowych oraz 2 dotyczące zmiany imienia i nazwiska,
• 147 decyzji w sprawie podatku od nieruchomości.
Burmistrz
Jerzy Wrębiak

Reklama
Materiał wyborczy KWW ŁĄCZY NAS BRZEG - GRZEGORZ CHRZANOWSKI
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA
Materiał wyborczy KWW ŁĄCZY NAS BRZEG - GRZEGORZ CHRZANOWSKI