Cudze chwalicie – swego nie znacie. Klub 1. Pułku Saperów na wycieczce w Warszawie

Reklama

Wakacje się skończyły. Z tej okazji pracownicy Klubu 1 Pułku Saperów (Jana Koronkiewicz, Anna Glińska, Joanna Watras) przygotowali dzieciom niespodziankę, organizując interesującą wycieczkę do Warszawy. A było co zwiedzać!

Pierwszego dnia odwiedziliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego, w którym przewodnik ciekawie opowiadał o tamtych tragicznych wydarzeniach. Wieczorem wjechaliśmy na 34 piętro Pałacu Kultury i Nauki, skąd rozpościerał się piękny widok na całą Warszawę.

Reklama - ciąg dalszy wpisu poniżej

Następnego dnia połączyliśmy naukę i zabawę w Centrum Kopernika. Mali Brzeżanie kilka godzin eksperymentowali na różnych urządzeniach, by potem odpocząć w Planetarium. Po pysznym obiedzie przemknęliśmy metrem odwiedzając Syrenkę. Na zakończenie wieczoru odbyło się widowisko  – pokaz multimedialnej fontanny.

Ostatniego dnia zwiedziliśmy wzruszające Muzeum Katyńskie. Była to wyjątkowa lekcja historii. Urzekło nas Stare Miasto i bogate komnaty Zamku Królewskiego. Spacerując malowniczymi uliczkami starej Warszawy, pochyliliśmy głowy przy pomniku Małego Powstańca, wypowiedzieliśmy najskrytsze marzenia dotykając Dzwonu Zygmunta, podziwialiśmy Barbakan…Po długim spacerze postanowiliśmy odwiedzić wspaniałe Łazienki Królewskie z pomnikiem Chopina, Pomarańczarnią i amfiteatrem. Jak przystało na łazienki trochę pokropiło. W tym czasie odpoczęliśmy smakując lody.

Zmęczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy do Brzegu.