W nagrodę: Polska – Gruzja

0
Reklama

PIŁKA NOŻNA

Mistrzowie Polski do lat 10 i 12, czyli zdobywcy Pucharu Tymbarku, przyjadą do Warszawy już 11 czerwca, by w ramach nagrody za zwycięstwo w XV. edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, obejrzeć na Stadionie Narodowym eliminacyjny mecz Polska – Gruzja. Jednak to nie jedyna atrakcja, która czeka na dzieci.

Reklama - ciąg dalszy wpisu poniżej

 

W sobotę 13 czerwca, zwycięzcy XV-ego Puchar Tymbarku, będą mieli okazję obejrzeć na żywo reprezentację Polski w niezwykle ważnym meczu z Gruzją, w ramach eliminacji do przyszłorocznych Mistrzostw Europy we Francji. Zwycięstwo w tym spotkaniu w znaczącym stopniu przybliży podopiecznych Adama Nawałki do awansu. Oprócz meczu reprezentacji na Stadionie Narodowym, dla zwycięskich drużyn z województwa zachodniopomorskiego, małopolskiego, łódzkiego i opolskiego przygotowane zostały liczne atrakcje. Przed meczem dziewczęta i chłopcy wezmą udział w ekskluzywnym spotkaniu z całą reprezentacją Polski, podczas którego będą mogli porozmawiać ze swoimi idolami i zebrać autografy oraz zrobić pamiątkowe zdjęcie. W ciągu 4 dni pobytu w stolicy dzieci, m.in. wezmą udział w zamkniętym dla zewnętrznych obserwatorów treningu kadry. Również specjalnie dla nich, trenerzy młodzieżowych reprezentacji Polski przeprowadzą wyjątkową sesję treningową, po której dla każdego zostaną przygotowane indywidualne wskazówki treningowe, tak by dziewczęta i chłopcy mogli dalej rozwijać i doskonalić swój piłkarski talent.

– Już czuję wyjątkową, magiczną wręcz atmosferę, jaka będzie towarzyszyła temu spotkaniu. Dla tych dzieciaków będzie to niesamowite przeżycie, które zapadnie w ich pamięci na zawsze. Może też ich ukierunkować sportowo, rozbudzić fantazje piłkarskie – powiedział Stefan Majewski, dyrektor sportowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.

– Jestem przekonany, że będzie to dla dzieci doskonałą motywacją to dalszych treningów, które być może, doprowadzą je kiedyś do gry w reprezentacji Polski – powiedział Krzysztof Pawiński, współwłaściciel firmy Tymbark.

foto – A. Kraszewski

Reklama