“Kupuj Polskie” w Brzegu. Wszechpolacy promowali patriotyzm konsumencki

0
Reklama

ostatnią niedzielę kwietnia (28.03), działacze Młodzieży Wszechpolskiej na ulicach Brzegu już kolejny raz wspierali i promowali kampanię „Kupuj Polskie”. Idea jaka towarzyszy kampanii, to przypominanie Polakom o wartości produktów wyprodukowanych w naszym kraju, jak również wspieranie lokalnych małych przedsiębiorców na terenie całej Polski.


– Ta akcja polega na tym, aby promować tzw. patriotyzm konsumencki, czyli wspieranie polskich przedsiębiorców, którzy tutaj prowadzą swoje interesy. Chcemy również wyjść naprzeciw stereotypom tego typu, że to co jest „zagraniczne” jest najlepsze. Polskie produkty mogą śmiało z nimi konkurować i niejednokrotnie są od nich lepsze – mówiła Justyna Kozioł, działaczka MW z Brzegu.

Reklama - ciąg dalszy wpisu poniżej

Wolontariuszy można było spotkać przede wszystkim na ul. Długiej, gdzie rozdawali ulotki i plakaty mieszkańcom oraz właścicielom sklepów. W treści rozdawanych informatorów zawarte zostały informacje wyjaśniające, dlaczego warto kupić w sklepie u lokalnego przedsiębiorcy produkty wyprodukowane w Polsce.

– Wspieramy polskich przedsiębiorców przez rozdawanie ulotek z przydatnymi informacjami, które prezentują korzyści jakie płyną z robienia zakupów u nich. Zachęcamy do robienia zakupów w małych sklepach, ale również w polskich marketach. Zachęcamy także do korzystania z mobilnej aplikacji „Pola”. Dzięki niej można zeskanować kod kreskowy i poznać informacje o producencie i miejscu wyprodukowania produktu – dodaje Bartłomiej Czuchnowski, prezes koła MW w Opolu.

Akcja cieszy się dużą popularnością w innych miastach, m.in. w Opolu, Nysie, czy Grodkowie. Dodajmy, że działacze Młodzieży Wszechpolskiej przeprowadzali na ulicach tych miast również kampanie społeczną „Kocham Polskę”, której celem było przypomnienie o wartościach doczesnych – Narodzie i Ojczyźnie. 

Reklama