Wspomnienia to do siebie mają, że zawsze, kiedy zechcesz, wracają…

Reklama
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA

Wreszcie nadeszły upragnione przez wszystkich ferie zimowe. Dwa tygodnie z dala od szkolnych ławek, książek i nauki, które każdy zwyczajny człowiek może przeznaczyć na swoje ulubione zajęcie – nic nierobienie. Jest jednak w naszym mieście grupa zwyczajnie nadzwyczajnych ludzi, dla których zwrot „nic nie robić” dawno wyszedł z użycia. A jesteśmy to my, harcerze i harcerki ze szczepu „Czarna 13”, którzy swoje ferie postanowili spędzić razem, z dala od miejskiego zgiełku i hałasu.

Jeszcze przed wschodem słońca 20 stycznia 2018 roku wsiedliśmy do autobusów, aby wyruszyć w kolejną niezapomnianą podróż ku nowym przygodom. W tym roku przecieraliśmy szlaki w Szklarskiej Porębie, gdzie przywitały nas ogromne ilości białego puchu, lecz nawet najmroźniejsza zima nam nie straszna, gdy w około sami przyjaciele w czarno-białych chustach. Niezapomniane widoki na zdobytych szczytach podczas wędrówek to dla nas zdecydowanie najlepsza nagroda po męczącej wspinaczce.

Reklama - ciąg dalszy wpisu poniżej
Materiał wyborczy KWW ŁĄCZY NAS BRZEG - GRZEGORZ CHRZANOWSKI

Dodatkowo w tym roku nasze zimowisko spędziliśmy w klimacie średniowiecznym. Każdy z nas mógł na te kilka dni zamienić się w prawdziwego rycerza, królową czy księcia i poczuć się jak na prawdziwym średniowiecznym dworze. Założyliśmy własne rody i w zdrowej koleżeńskiej rywalizacji walczyliśmy o najwyższe miejsca w naszym zimowiskowym konkursie.

Śmiało możemy teraz wszyscy stwierdzić, że mimo końcowego wyniku wszyscy jesteśmy zwycięzcami, bo to, co najcenniejsze – wspomnienia – zostanie z nami już na zawsze i nikt nie jest w stanie nam tego odebrać. Dzięki pozyskanemu dofinansowaniu z miasta, mogliśmy w pełni skorzystać z uroków wspólnego wyjazdu na różnych obszarach. Wróciliśmy do domu uśmiechnięci i zmęczeni, ale jest to ten dobry rodzaj zmęczenia, który można podsumować dwoma prostymi słowami „było warto”.