Marki kosmetyczne aktywne społeczne. Zachęcają do profilaktyki

0
Reklama
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego

Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi, a temat ten nie zostaje obojętny firmie kosmetycznej, która stale włącza się w tego typu inicjatywy. Mowa tu oczywiście o właścicielu marki Dermahair www.dermahair.pl, który stale organizuje działania przypominające kobietom o regularnych badaniach profilaktycznych.


Dermhair w ubiegłym roku zorganizował spotkania pod hasłem „Tak dla profilaktyki”, podczas których kobiety nie tylko mogły nauczyć się na specjalnych fantomach, jak wykonać samobadanie piersi, ale również dowiedzieć się, jak ważne są regularne badania mammograficzne.

Reklama - ciąg dalszy wpisu poniżej
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego
Materiał wyborczy KWW Krzysztofa Grabowieckiego
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA

Tegoroczne spotkania niestety nie zostały zorganizowane ze względu na trudną sytuację sytuację epidemiologiczną na całym świecie, jednak firma postanowiła kontynuować swoją misję informacyjną.

Klientki firmy wraz z zamówieniem otrzymują krótki list zachęcający do regularnych badań. To jeszcze nie wszystko, bowiem marka planuje w listopadzie obdarować swoje klientki upominkami przypominającymi o profilaktyce, a także stworzyć unikatowy cykl filmowo-edukacyjny, którego głównym tematem będzie zdrowie i uroda kobiet. Duża część materiałów ma być poświęcona profilaktyce i leczeniu raka piersi.

Już niebawem właściciel Dermahair wprowadzi na rynek kolejną markę „Minka”, która zaoferuje profesjonalne kosmetyki do stylizacji paznokci. Jak zapowiada przedstawiciel firmy – te dwa podmioty połączą się, aby z jeszcze większą siłą rażenia dostarczać wszelkich informacji i uświadomić kobiety, jak ważne jest ich zdrowie i życie. Dermahair oraz Minka planują dotrzeć do jak największej ilości kobiet.

– „Ważna jest świadomość. Kobiety muszą zdawać sobie z tego sprawę, że im szybciej wykryją raka, tym większe mają szansę, aby go pokonać. Profilaktyka ma ogromne znaczenie. Ważne jest, aby nie zaniedbywać sygnałów, jakie daje nam nasz organizm. Należy pamiętać, że rak może przebiegać bezobjawowo, dlatego ważne są regularne badania” – apeluje właściciel Dermahair.

Od listopada, w każdy piątek na facebooku obu marek będzie można zapoznać się z ciekawymi materiałami filmowo-informacyjnymi, nie zabraknie także licznych wywiadów ze specjalistami oraz ciekawostek i porad. Wszystkie osoby zainteresowane obejrzeniem filmów zachęcamy już teraz do obserwowania fanpagów marek:

https://www.facebook.com/ProfesjonalneKosmetykidoStylizacjiPaznokci
https://www.facebook.com/ProfesjonalneKosmetykiDoWloswDermaHair

Reklama
Materiał wyborczy KWW ŁĄCZY NAS BRZEG - GRZEGORZ CHRZANOWSKI
Materiał wyborczy KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA
Materiał wyborczy Komitetu Wyborczego Prawo i Sprawiedliwość