Śmiertelny wypadek na torach pomiędzy Lipkami a Oławą. Policja ustala tożsamość mężczyzny

1
fot. Paweł / prostozopolskiego.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Wczoraj (2.07), około godz. 20:50 do służb wpłynęło zgłoszenie o potrąceniu pieszego na torach w Lipkach. Na miejsce zadysponowano m.in. strażaków z Brzegu, jednak ostatecznie sprawę wypadku ze skutkiem śmiertelnym prowadzą służby z województwa dolnośląskiego.


– „Do akcji zadysponowane zostały dwa zastępy JRG z Brzegu oraz OSP z Lipek. Po dotarciu na miejsce okazało się, że do zdarzenia doszło już na terenie województwa dolnośląskiego, a więc działania przejęli strażacy i policjanci z Oławy” – informuje st. kpt. Jacek Nowakowski, oficer prasowy Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu.

– „Trwa ustalanie tożsamości mężczyzny, który został potrącony przez pociąg Intercity relacji Wrocław – Kraków. Ciało zostało zabezpieczone do przeprowadzenia sekcji zwłok. Wszelkie czynności prowadzone są pod nadzorem prokuratury” – mówi naszej redakcji st. asp.  Wioletta Polerowicz z Komendy Powiatowej Policji w Oławie.

Reklama - ciąg dalszy wpisu poniżej
Reklama
Reklama

Na miejscu zdarzenia pracowała również komisja wypadkowa PKP. Przewoźnik planował podstawić dla pasażerów drugi skład pociągu, ale ostatecznie zdecydowano o innym rozwiązaniu.

– „W związku z prowadzonymi na miejscu zdarzenia działaniami prokuratury, został wstrzymany ruch pociągów. Był zaplanowany skład zastępczy. Jednak ze względu na przedłużające się zamknięcie całego szlaku na linii nr 132 Oława – Brzeg, zaraz po zakończeniu działań operacyjnych, ok. godz. 1 w nocy (3 lipca br.), pociąg IC Chełmoński ruszył w dalszą podróż. Podróżnym oczekującym na odjazd wydano napoje (kawa/herbata/woda). Każdy pasażer ma prawo i możliwość złożenia reklamacji. Taki wniosek można złożyć w jednej z wyznaczonych do tego kas biletowych, znajdujących się na największych stacjach w kraju, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl. Reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, w terminie do 30 dni. Odpowiednie formularze i więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć na stronie internetowej PKP Intercity” – informuje zespół prasowy PKP Intercity S.A.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama