Milka nowym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich

0
fot. materiały prasowe
Reklama

Milka, kultowa marka czekolady, od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim – jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A.


Pod hasłem „Sercem z naszymi” rusza szereg aktywności marki, które pozwolą polskim kibicom być jeszcze bliżej sportowców i dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.

Reklama - ciąg dalszy wpisu poniżej

W Polsce, gdzie skoki narciarskie są sportem narodowym, zaangażowanie będzie miało szczególny wymiar. Dlatego ważnym elementem partnerstwa Milki i PZN jest uruchomiony długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków – Milka przekaże dodatkowe środki na wspieranie najmłodszych adeptów sportu, naszych przyszłych mistrzów.

„Wspieramy rozwój młodych sportowców nie tylko tu i teraz. Angażujemy się także w działania, których efekty będziemy mogli zobaczyć dopiero za jakiś czas. Będziemy obserwować czy pojawią się nowe potrzeby klubów sportowych, trenerów. Jesteśmy otwarci na współpracę z PZN. Mamy nadzieję, że już za parę lat będziemy mogli wszyscy kibicować naszym młodym zawodnikom na największych skoczniach świata. Milka jest i będzie „Sercem z naszymi” – zarówno obecnymi, jak i młodymi, przyszłymi mistrzami skoków narciarskich” – mówi Beata Kucejko, Dyrektor Marketingu Milka, Mondelez Polska.

Reklama