Agro-As inwestuje w Grodkowie. Powstanie kompleks obsługi motoryzacji

1
Agro-As
Reklama

Agro-As jest rodzinną firmą działającą na rynku od 23 lat. Zajmuje się kompleksowym zaopatrzeniem rolnictwa oraz obrotem płodami rolnymi. Spółka kupiła w 2012 r. od Agencji Nieruchomości Rolnych działkę położoną przy obwodnicy Grodkowa. Była to jedyna nieruchomość wpisana w miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przeznaczona pod obsługę motoryzacji.


 

Reklama - ciąg dalszy wpisu poniżej

Od listopada ub.r. powstaje tam kompleksowy obiekt obsługi motoryzacji. Dzięki inwestycji w Grodkowie, który boryka się z wysokim bezrobociem, powstanie minimum 30 nowych miejsc pracy. Rekrutacja już trwa.

– Inwestor zdecydował się na uruchomienie procesu inwestycyjnego obiektu działającego pod własnym logiem firmy Agro-As. Ma to być nie tylko obiekt nowoczesny i spełniający najwyższe obowiązujące normy środowiskowe, ale również wyróżniający się pod względem wizerunkowym. Jest to inwestycja, która nie powstaje na terenach specjalnej strefy ekonomicznej, ani nie jest finansowana z pieniędzy unijnych. Całość finansowana jest ze środków własnych. Inwestycja ta ma pomóc w poszerzeniu naszej oferty i wpisuje się w strategię kompleksowej obsługi klienta – tłumaczy Wojciech Błauciak, dyrektor marketingu w Agro-As.

– W pierwszym etapie inwestycji budujemy stację paliw wraz z bistro i restauracją oraz myjnię portalową dla samochodów do 3,5 tony i 3-stanowiskową myjnię samoobsługową. Ta część inwestycji ma się zakończyć w II kwartale tego roku – mówi Adam Kościukiewicz, dyrektor handlowy działu paliw w Agro-As. – W drugim etapie zbudowana zostanie okręgowa stacja kontroli pojazdów, warsztaty napraw bieżących oraz nowoczesna myjnia dla tirów i cystern. W technologii mycia zastosowane będą najnowsze technologie firmy Karcher. 

Kompleks będzie nastawiony głównie na obsługę klienta lokalnego, ale firma liczy również na zwiększony udział klientów przejazdowych. Oferta ma na celu zwiększenie konkurencyjności na lokalnym rynku oraz uzupełnienie zakresu usług oferowanych na terenie gminy (m.in.: dostępny 24 godziny na dobę bankomat, paczkomat, lottomat, możliwość zrealizowania opłat).

Firma od kilku lat bardzo dynamicznie się rozwija. Realizując politykę bycia bliżej klienta i kompleksowości oferty poszerza teren obsługi przez zakup nowych oraz modernizację działających obiektów. W tym roku liczba punktów poszerzyła się o dwie nowe bazy (Strzegom i Tworzyjanów).

– Poziom zatrudnienia sukcesywnie rośnie o 10-15 proc. rocznie. Obecnie w firmie pracuje 195 osób. Szacujemy, że po ukończeniu rozpoczętych inwestycji, zatrudnienie wzrośnie do ponad 200 pracowników – mówi Wojciech Błauciak.

 

fot. materiały prasowe / igimedia
Reklama