Warstwa tekstowa portalu powinna Cię wyróżniać na tle konkurencji. Zobacz, jak ją tworzyć

0

Strona internetowa już dawno przestała pełnić rolę wyłącznie wizytówki przedsiębiorstwa. Teraz śmiało można nazwać ją pełnoprawnym narzędziem sprzedażowym. Aby prowadzony przez Ciebie portal charakteryzował się właśnie w ten sposób, jego warstwa tekstowa powinna spełniać wymogi stawiane przez algorytm Google oraz każdego z Twoich Klientów. Zastanawiasz się, w jaki sposób tworzyć poszczególne podstrony? O czym należy pamiętać pisząc bloga? Sprawdź.

Tych czynników przestrzegaj, jeżeli chcesz pozytywnie wypaść w oczach algorytmu Google

Czasy tworzenia tekstów silnie nasyconych frazami kluczowymi, czyli tak zwanych precli, już dawno za nami. Współczesny copywriting mocno opiera się o poprawność językową i o techniki White Hat SEO. Poprawny tekst sprzedażowy nie powinien posiadać literówek czy błędów różnej maści. Nie może on również spamować linkami bądź słowami kluczowymi. Na wszystkie aspekty zwraca uwagę najnowsza aktualizacja algorytmu Google, czyli Bert. Jest ona ulepszona względem poprzednika, czyli RankBrain. Rozróżnia chociażby konkretny język, odmiany fraz kluczowych i poprawność gramatyczną opublikowanego tekstu. Potwierdza to tylko konieczność tworzenia nie tylko profesjonalnego, ale także i wartościowego pod względem użytkownika contentu. Umiejętna gospodarka charakterystycznymi dla Twojej branży zauważalnie wyróżni Cie na tle najgroźniejszej konkurencji. Dodatkowo, złapiesz wspólny język z najnowszym algorytmem, a pozycjonowanie stron internetowych wówczas będzie mogło stanowić o sile działań marketingowych prowadzonej przez Ciebie firmy.

Twórz nowe treści na stronie, a wyszukiwarka z pewnością Cię doceni!

Regularnie pisanie bloga firmowego od dawna uznawane było za ważną i niezwykle przydatną czynność. Teraz znaczenie zakładki aktualności jest jeszcze większe. Dlaczego? Każda z kolejnych aktualizacji strony internetowej będzie jasnym sygnałem dla wyszukiwarki Google, że dany portal żyje i nieustannie informuje swoich gości o nowościach w ofercie lub innych ważnych aspektach. W skrócie – jest po prostu wartościowy. Dodatkowo, blog stanowi świetne miejsce do linkowania wewnętrznego. Możesz w nim również zaprezentować słowa kluczowe. Zarówno te ogólnopolskie, jak i regionalne, skierowane chociażby na miasto Wrocław. Zadbaj także o zoptymalizowanie pozostałych warstw tekstowych na stronie. Zwróć uwagę zwłaszcza na stronę główną oraz najważniejsze dla Ciebie zakładki.